TOIMITUS, VAIHDOT, PALAUTUKSET, VIAT, TAKUUT
TOIMITUS
Verkkokaupan kautta tilattuja tuotteita voidaan toimittaa asiakkaalle seuraavin tavoin:
- postipakettina
- Nouto varastolta
Tiptoe toimittaa tuotteita vain Manner-Suomeen. Toimitusaika on 2-5 arkipäivää tilauksen saapumisesta. Nouto on mahdollista perjantaisin klo 11-17 varastoltamme osoitteesta: Kuusivarjo 19, Tuusula. Muina aikoina sopimuksen mukaan.
VAIHTO JA PALAUTUS
Huomioithan, että paikan päällä/noudolla ostetulla tilauksella ei ole 15 vrk:n etämyyntiä koskevaa palautusoikeutta ellei siitä ole erikseen sovittu. Tarkista siis tuotteen sopivuus ennen maksua.
Postin toimittamilla tuotteilla on 15 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus tuotteen vastaanottamisesta.
Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Älä siis testaa kenkiä ulkona mikäli aiot palauttaa ne!
Asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut.
VAIHTOTILANTEESSA asiakas maksaa palautuksen ja lähetämme uuden tuotteen (yhden kerran) ilman postikuluja.
Palautukset tehdään Postin tai Matkahuollon kautta. Hyvitämme tuotteen hinnan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Palautamme rahat tilille.
Ennen palauttamista ota yhteyttä sähköpostilla (tiptoe.kauppa(at)gmail.com).
Pakkaa tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen. Suojaa alkuperäinen pakkaus esim. muovilla tms., jotta se pysyy myyntikunnossa. Laita mukaan yhteystietosi ja tilinumerosi, jotta osaamme kohdistaa palautuksen sinulle. Säilytä saamasi palautuskuitti siihen asti, kun ilmoitamme palautuksen käsitellyksi.
Ympäristöhaittojen minimoimiseksi on tärkeää miettiä oikeanlainen koko ja malli, jotta vältytään turhilta palautuksilta. Sopivan mallin ja koon löytämiseksi ole rohkeasti yhteydessä! Voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: tiptoe.kauppa@gmail.com. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
TAKUU
Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja. Jos toimitettu tuote on virheellinen, ole yhteydessä meihin sähköpostitse ja hoidamme asian. Tilanteen mukaan korjautamme tuotteen tai tarjoamme sinulle tilalle uuden tuotteen tai perumme kaupan. Virheellisen tuotteen palautuksesta ei koidu sinulle kuluja.
Huom!
Jos asiakas on täyttänyt osoitetiedot tai numeron virheellisesti eikä posti osaa jakaa tilausta oikeaan osoitteeseen, Tiptoe ei ole korvausvelvollinen.
Jos tilauksesi on viivästynyt yli viikolla odotetusta toimitusajasta, olethan yhteydessä meihin.